Kuinka usein mies saa tyydyttää itseään?

Kuinka usein mies saa itsetyydyttää itseään ja nauttia siitä kun saa kunnon spermat wc pytyyn? Nauttia itse kun hieroo kikkeliä se tuntuu hyvälle. Laukeaa useaman kerran päivässä.

Vastaus:

On hienoa, että olet oppinut nauttimaan itsestäsi. Itsetyydytystä voi tehdä niin usein kun se hyvältä tuntuu. On vaikea sanoa, kuinka monta kertaa on hyvä määrä. Mutta jos esimerkiksi kikkeli alkaa kipeytyä, silloin on hyvä tehdä itsetyydytystä vähemmän.

Joskus itsetyydytyksestä voi tulla pakkomielle. Se tarkoittaa sitä, että haluaa vain tyydyttää itseään, eikä pysty tekemään muita asioita. Silloin itsetyydytys ei enää ole normaalia. Se haittaa muuta elämää eikä se ole hyvä asia. Silloin on hyvä jutella vaikka psykologin kanssa.