Liian iso?

Voiko pippeli olla liian iso pimppiin? Miten tulee parhaiten?

Vastaus:

Pippeli voi olla niin iso, että se ei mahdu kunnolla pimppiin.Jos miehen penis on kovin iso, on hänen oltava varovainen. Hänen on aina kysyttävä, miltä yhdyntä tuntuu. Naisen on myös osattava sanoa, jos yhdyntä ei tunnuu hyvältä.

Usein syynä on kuitenkin se, että nainen ei ole valmis yhdyntään. Se tarkoittaa sitä, että hänen pimppinsä ei ole kostunut. Esileikki auttaa naista valmistumaan yhdyntään. Yhdynnässä voi käyttää apuna myös liukastevoiteita.

En osaa sanoa, miten tuulee parhaiten. Se on hyvin yksilöllinen asia. Jos haluat ideoita seksiin, voit lukea seksistä tästä linkistä (www.seteke.fi).