Liian pieni pimpin reikä

Pimppiini mahtuu vain yksi sormi masturboidessa. Ei sinne mitenkään voisi mahtua mitään pippelin kokoista. Onko jokin vialla minussa? En varmaan voi ikinä kokeilla seksiä vaikka löytyisikin poikakaveri?

Vastaus:

Hei

En usko, että sinussa on mitään vialla. Mutta jos pimpin reiän koko huolettaa sinua, voit käydä gynekologilla.

Gynekologi on naistentautien lääkäri. Gynekologi tutkii pimpin. Voit kysyä gynekologilta pimppiin liittyvistä asioita, kuten pimpin reiän koosta.