Miten häntä kannattaisi lähestyä?

Emme tunne kovin hyvin, mutta käymme samassa päivätoiminnassa. Tuntuu vain jotenkin niin hyvältä olla hänen lähellään. Hän on niin mahtava tyttö.

Vastaus

Hei

Kuulostaapa mukavalta.

Voisit mennä juttelemaan tälle tytölle.

Jos ette vielä tunne, voisit ensin esitellä itsesi. Sitten voisit kysyä tämän tytön nimeä.

Sitten voisitte jutustella vaikkapa säästä. Voisit esimerkiksi kysyä, onko tytöstä mukavaa, kun on kevät.

Voisit myös kertoa, mistä itse pidät keväässä.

Kun olette jutustelleet jonkin aikaa, voit sanoa, että sinusta olisi kiva tutustua paremmin. Voit myös kysyä, haluaisiko tyttö tutustua sinuun.

Jos tyttö haluaa tutustua sinuun paremmin, voit ehdottaa hänelle jotain yhteistä tekemistä. Voit ehdottaa esimerkiksi yhteistä kävelyä tai kahvihetkeä.

Jos juttelemaan meneminen yksin jännittää kovasti, voit pyytää mukaan vaikkapa kaverin.

Tsemppiä!