Miten saisin hankittua kapselin?

Luin netistä mainoksen kapselista, jollaisen oton jälkeen miehen penis kasvaa heti 4-8 senttiä isommaksi. Miten saisin hankittua sellaisen lääkkeen, kun minun edunvalvojana ei anna minun tilata netistä mitään ja asuntolan ohjaajatkin käskevät olla uskomatta kaikkea mitä lukee. Mutta ihan totta minä näin videon, jossa penis kasvaa isoksi sen lääkkeen ansiosta. Minua kiusataan liika pienen pippelin vuoksi asuntolan saunassa.

Vastaus:

Tällaiset peniksen kokoa kasvattavat kapselit ovat humpuukia. Kapselissa olevat aineet saattavat lisätä hetkellisesti verenkiertoa, mikä voi turvottaa penistä jonkin verran. Ne eivät saa aikaan pysyviä muutoksia. Ei ole olemassa mitään keinoa, jolla saisit peniksesi pysyvästi isommaksi. Olen ohjaajiesi kanssa samaa mieltä, että kannattaa todella tarkkaan miettiä, mihin uskoo.

Mutta minun mielestäni sinulla on oikeus kapselia kokeilla, jos haluat. Jos haluat käyttää omaa rahaasi tällaiseen kapseliin, niin mielestäni edunvalvojasi pitäisi antaa sinun niin tehdä. Sinulla on oikeus käyttää rahaa myös turhiin asioihin. Kyse on itsemääräämisoikeudesta, joka on myös sinulla.