Moikka

Saako ohjaajat sanoa siitä, että ihmisellä virtsarakkovaiva, joutuu vaippaan tekkemään pissit ja kakkat. Luvallisesti vaipat siihen tarkoitukseen saanut?

Vastaus:

En nyt ihan ymmärrä, mitä kysyt. Tarkoitatko, että ohjaajat sanovat jotain ikävää siitä, että käytät vaippoja? Jos ohjaajat arvostelevat sitä, että käytät vaippoja, se ei ole oikein.

Moikka

Tarviiko vaippaan tekemistä pelätä, jos on rakkovaiva? Saako sillon antaa tulla kaikki vaippaan? Tarviiko pidätellä? Tekee mieli tehdä vaippaan myös kakat.

Vastaus:

Sinun ei tarvitse pelätä vaippaan pissaamista tai kakkaamista. Jos asia sinua huolestuttaa, keskustele siitä vaikka oman ohjaajasi kanssa. Oma ohjaaja osaa varmasti auttaa sinua tässä asiassa parhaiten.