Ahdas esinahka

Hei

Olen 19 vuotta ja minun peniksen nahka ei luista päältä pois, että kärki tulisi esille. Vain pieni aukko tulee, kun kovin vetää poispäin.

Onko se normaalia, kun nahan alla oleva iho on todella arka?

Onko peniksen mallilla väliä? Kun kiihotun, se on vino vasemmalle.

Myös pituus kiinnostaa: Mikä se on yleensä?

Oma on nyt 16 cm ja jos vaikka katson aikuisten elokuvaa, se on ollut 22 cm.

Vastaus

Joskus esinahka voi olla kireä. Suosittelen sinua käymään lääkärin vastaanotolla. Lääkäri voi katsoa esinahkaa ja kertoa, onko se liian kireä.

Jokaisen penis on yksilöllinen eli omanlaisensa.

On tavallista, että kiihottuessa ja erektiossa penis kääntyy hieman jonnekin suuntaan.

Myös peniksien koot vaihtelevat paljon ja on tavallista, että peniksen pituus kasvaa erektiossa.