Ilmakylvyt

Mikä on nukkunut ilman housuja ilmakylpyjä? Ei tule haavoja.

Ihana käyttää housuvaippoja.

Vastaus

Hei

Ilmakylvyt tarkoittavat sitä, että on ilman vaippaa tai housuja.

Vaipoista voi tulla haavoja, jos niitä käyttää usein tai pitkään. Myös liian tiukoista alushousuista voi tulla haavoja.

Siksi välillä kannattaa olla myös ilman vaippoja.

Nukkua voi ilman housuja tai löysissä yöpuvun housuissa. Ihan niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.