Nainen tuijottaa toista naista

Esimerkiksi uimahallissa saatan katsoa toisen naisen rintoja esimerkiksi suihkussa, jos juttelemme. Jostakin syystä katseeni vain osuu rintoihin, vaikka yritän vältellä sitä.

Tämä on todella kiusallista itsestäni. Miten pääsisin tuosta eroon?

En ole lesbo tai kiinnostunut naisista.

Vastaus

Hei

On luonnollista olla kiinnostunut erilaisista kehoista ja niiden muodoista. Toisesta ihmisestä saattaa kuitenkin tuntua pahalta, jos joku jää katsomaan esimerkiksi rintoja pitkäksi aikaa.

Keskustelu tuntuu parhaimmalta silloin, kun katsomme toisiamme silmiin.

Jos silmiin katsominen tuntuu vaikealta, voit katsoa myös jotain muuta asiaa ympäristössä.

Hienoa, että olet jo yrittänyt harjoitella asiaa. Harjoittelemalla asia helpottaa.