Hyväilyn aloittaminen

Hei!

Miten saisin uuden kumppanini kanssa aloiteltua esimerkiksi hyväilyä ja muuta? En tiedä ja en uskalla kysyä, minkälaista hyväilyä hän haluaa.

Vastaus

Hei!

Seksistä ja hyväilystä puhuminen voi tuntua aluksi vaikealta. Se on tavallista.

Voit sanoa kumppanillesi, että haluaisit jutella seksistä ja hyväilystä. Kysy, haluaako myös kumppanisi jutella.

Kerro, että asiasta puhuminen jännittää sinua. Se yleensä auttaa.

Voit kysyä kumppaniltasi, haluaako hän kokeilla kehon eri paikkojen hyväilyä eli koskettelua. Jos hän antaa luvan, voit kokeilla erilaista hyväilyä. Voit kosketella kumppaniasi eri puolilta kehoa. Kun koskettelet häntä, voit kysyä, miltä kosketus hänestä tuntuu.

Mitä enemmän puhut seksistä ja hyväilystä, sitä helpommaksi se muuttuu.

Tärkeintä on, että koskettelu ja hyväily tuntuu molemmista mukavalta. Mitään sellaista ei saa tehdä, mikä tuntuu itsestä tai toisesta pahalta.

Tsemppiä!