Imemisestä unelmointi

Moi

Mulla on lieväkehitysvamma ja olen 17-vuotias tyttö.

Minä unelmoin siitä, että saisin imeä miehen munaa ja se kiihottaa minua ajatella niin.

Miltä se tuntuu, kun imee miestä? Mistä voin löytää semmoisen, jolle tehdä sitä?

Vastaus

Hienoa että sinulla on unelmia. Seksistä unelmointi on ihana asia.

Suuseksin antaminen toiselle tuntuu jokaisesta omanlaiseltaan.

Seksikumppaneita ihmiset etsivät esimerkiksi seuranhakupalstoilta ja sovelluksista. Seksi on kuitenkin turvallisinta tutun ja luotettavan ihmisen kanssa. Tuntemattoman ihmisen kanssa on riski, että tapahtuu jotain, mistä sinä et pitäisi.

Ihmiseen kannattaa siis tutustua ennen seksiä.