Intiimisti poikakaverin kanssa

Hei

Haluaisin ruveta enemmän intiimisti poikakaverini kanssa.

Mitä sanon hänelle?

Vastaus

Hei

Sinun kannattaa jutella poikakaverin kanssa asiasta rehellisesti.

Voit kertoa hänelle, millaisia asioita haluaisit kokeilla hänen kanssaan. Kysy myös, haluaako hän olla kanssasi intiimisti.

Jutelkaa ja edetkää asiassa kaikessa rauhassa. Ketään ei saa koskaan painostaa tekemään mitään sellaista, mitä hän ei halua tehdä.

Tehkää vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista mukavilta.

Tutustu myös Vernerin Seksuaalisuus-sivuihin: Seksuaalisuus