Puristelun tarkoitus

Mistä syystä mies puristelee naista tisseistä ja pyllystä ennen yhdyntää? Kummanko siitä pitäisi hyötyä ja nauttia, miehen vai naisen? Voiko se tuntua naisesta hyvältä, kun puristetaan?

Vastaus

Ihmiset tykkäävät ja nauttivat erilaisista asioista. Jokainen kokee myös kosketuksen omalla tavallaan.

Mies ja nainen voivat molemmat nauttia rintojen ja pyllyn puristelusta. Mutta kaikki eivät välttämättä nauti.

Seksissä on tärkeää kuunnella ja kunnioittaa omia ja kumppanin tunteita. Kumppanilta voi kysyä, millaisesta kosketuksesta hän tykkää. Ja kumppanille kannattaa kertoa rehellisesti, mistä itse nauttii.