Sisko ja veli yhdynnässä

Hei

Olen 11-vuotias tyttö. Haluisin olla veljeni kanssa yhdynnässä.

Saanko olla?

Vastaus

Hei

Et saa olla yhdynnässä veljesi kanssa.

11-vuotias on vasta lapsi, eikä saa olla yhdynnässä kenenkään kanssa.

Veljesi ei saa ehdottaa sinulle yhdyntää.

Juttele asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Voit puhua asiasta esimerkiksi vanhempiesi kanssa.

Voit myös soittaa nimettömästi Lasten ja Nuorten puhelimeen numeroon 116 111. Voit soittaa myös Sexpon neuvontaan numeroon 358 50 539 6544.