Suhteessa enemmän

Hei

Mitä tehdä, kun minä haluaisin alkaa olemaan jo enemmän seurustelussa esimerkiksi seksiä. Ja kumppanini mielestä vähän myöhemmin.

Vastaus

Hei

Hyvä juttu, että olette jutelleet asiasta kumppanisi kanssa. Hienoa, että kuuntelet ja kunnioitat sitä, mitä kumppanisi haluaa.

Seksin voi aloittaa, kun molemmat ovat siihen valmiita. Ketään ei saa hoputtaa tai painostaa seksiin.

Seksin aloittamisen kanssa ei kannata kiirehtiä. On tärkeää, että annat kumppanillesi aikaa.

Mitä muuta mukavaa voitte tehdä yhdessä? Miten muuten voitte osoittaa toisillenne hellyyttä ja läheisyyttä?