Toisen ihmisen koskettelu

Hei

Emme tunne tämän pojan kanssa kovin hyvin. Olemme samoissa töissä ja ryhmässä. Emme uskalla puhua toisille töissä, mutta videopuhelussa kuitenkin. Ja haluaisin vähän kosketella tätä, mutta miten?

Vastaus

Toista ihmistä ei saa kosketella ilman lupaa.

Ennen koskettelua pitää jutella ja tutustua. Sen jälkeen voi kertoa, että haluaa kosketella.

Toista ihmistä voi kosketella, jos hän antaa siihen luvan.

Koskettamisen voi aloittaa vaikka halauksesta, silittämisestä tai suukosta.

Ketään ei saa kosketella ilman lupaa.