Tytön ja pojan yhdyntä

Miten yhdyntä oikein tapahtuu pojan ja tytön välillä? Koveneeko pippeli ihan luonnostaan ja mistä syystä ja miten mennään sisäkkäin? Mitä sitten tapahtuu, kun ollaan sisäkkäin?

Vastaus

Hei

Tyttö ja poika voivat olla yhdynnässä silloin, kun molemmat ovat siihen valmiita eli molemmat haluavat sitä.

Ketään ei saa koskaan painostaa tai pakottaa yhdyntään.

Pojan pippeli kovenee eli poika saa erektion ihan luonnostaan. Pippeli voi kovettua esimerkiksi silloin, kun poika on kiihottunut.

Kun tyttö kiihottuu, hänen pimppinsä turpoaa ja kostuu.

Kiihottuneena voi tehdä mieli seksiä. Yhdyntä on yksi tapa harrastaa seksiä.

Seksiä voi olla myös esimerkiksi itsensä hyväily tai toisen hyväily.

Ennen yhdyntää yleensä suukotellaan ja hyväillään toista.

Sisäkkäin voi mennä, jos molemmat haluavat sitä.

Sisäkkäin voi mennä esimerkiksi niin, että poika työntää pippelinsä naisen pimppiin. Pippeli menee pimppiin, jos tyttö on rentoutunut, kiihottunut ja pimppi on kostunut.

Yhdynnässä poika voi liikutella pippeliään tytön pimpissä rytmikkäästi edestakaisin.

Yhdynnässä tärkeintä on, että molemmat ovat siihen valmiita ja molemmat haluavat sitä.

Yhdynnässä pitää huolehtia myös ehkäisystä. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja tytön raskaudelta.

Voit lukea seksistä ja yhdynnästä lisää Seteken sivuilta