Tyttöihin tutustuminen

Olen yrittänyt olla tyttöjen kanssa tekemisessä, mutta osa tytöistä ei haluaisi puhua tai olla tekemisissä mun kanssa.

Vastaus

Hei

Hienoa, että olet yrittänyt tutustua tyttöihin. Se ei ole aina helppoa.

Kaikki eivät halua tutustua uusiin ihmisiin. Se on ihan ok ja sitä on tärkeä kunnioittaa. Ketään ei voi painostaa tutustumaan tai viettämään aikaa yhdessä.

Tärkeintä on löytää ne ihmiset, jotka haluavat tutustua ja viettää aikaa yhdessä.

Usein ihmisiin tutustuu paikoissa, joissa viettää itse paljon aikaa. Voit tutustua tyttöihin esimerkiksi koulussa, erilaisissa tapahtumissa tai harrastuksissa.

Kun tapaat kiinnostavan tytön, voit mennä juttelemaan. Juttelu kannattaa aloittaa jostain yleisestä tai ajankohtaisesta aiheesta, kuten säästä.

Jos juttelu sujuu mukavasti, voit esitellä itsesi ja kysyä tytön nimeä.

Jos haluat tutustua tyttöön paremmin, voit kertoa sen hänelle. Voit ehdottaa, että tapaatte uudestaan. Voit myös kysyä, haluaako tyttö antaa sinulle puhelinnumeronsa.

Tsemppiä!