Vähän enemmän kuin seurustelua

Hei

Mitä tehdä, kun haluaisin olla toisen kanssa vähän enemmän kuin seurustelua?

Minä haluaisin mennä vähän ajan päästä kihloihin ja toinen 3-5 vuoden kuluttua.

Vastaus

Hei

On tavallista, että kumppanit haluavat edetä suhteessa eri tahtiin.

Yhteisistä asioista on tärkeää jutella ja sopia yhdessä kumppanin kanssa.

Vaikuttaakin siltä, että olette jutelleet kihloihin menosta. Se on hyvä juttu!

Ymmärrän hyvin, että haluaisit kihloihin jo vähän ajan päästä.

On kuitenkin tärkeää kuunnella ja kunnioittaa kumppanin ajatuksia ja toiveita. On myös tärkeää antaa kumppanille aikaa, jos hän sitä toivoo. Toista ei saa painostaa suhteessa mihinkään.

Voitte mennä kihloihin sitten, kun olette molemmat siihen valmiita.

Sitä ennen voitte nauttia seurustelusta.