Yhdynnän aloitus

Mistä tietää, milloin on oikea hetki viedä pippeli tytön pimppiin?

Kysymyksessä on ensimmäinen yhdyntäkerta.

Vastaus

Hei

Ei ole yhtä oikeaa hetkeä viedä pippeliä pimppiin.

Voit viedä pippelin pimppiin silloin, kun olette siihen molemmat valmiita.

Usein ennen pippelin viemistä pimppiin on esileikkiä. Esileikissä kumppanit voivat suudella ja hyväillä toisiaan. Esileikki lisää seksuaalista kiihottumista.

Kun olet itse valmis viemään pippelin pimppiin, voit vaikka kysyä tytöltä, olisiko nyt oikea hetki.

Seksiin ja yhdyntään liittyvistä asioista kannattaa jutella kumppanin kanssa. Voit kertoa tytölle omista tunteistasi ja ajatuksistasi. Voit myös kysyä tytön tunteista ja toiveista.