Yhdyntä pyllyyn

Onko pyllyyn tapahtuva yhdyntä jotenkin erikoisempaa kuin yhdynnät pimppiin?

En ole saanut yhtään naista suostumaan siihen, vaikka pimppiä olen saanut aika monelta.

Vastaus

Hei

Yhdyntä peräaukkoon on erilaista kuin yhdyntä emättimeen. Yhdyntä emättimeen on yleisempää kuin yhdyntä peräaukkoon.

Kaikki naiset eivät tykkää yhdynnästä peräaukkoon. Siihen voi olla monia syitä. Yhdyntä peräaukkoon voi esimeriksi sattua naista. Peräaukossa on myös ulostetta ja bakteereita.

On tärkeää kunnioittaa toisen ihmisen toiveita seksissä. Ketään ei saa painostaa tekemään mitään sellaista, mitä hän ei halua tehdä. Ketään ei saa painostaa yhdyntään peräaukkoon.