Yhdyntöjä pitkin yötä

Mitä pitää ottaa huomioon, jos haluaa, että on useampi yhdyntä samana iltana ja yönä?

Eikö olekin mahdollista, että seksiä jatketaan monen tunnin ajan?

Vastaus

Hei

Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää. Yhdyntä on vain yksi seksin muoto.

Seksiä voi olla monen tunnin ajan, vaikka olisi vain yksi yhdyntä.

Yhdyntöjäkin voi olla useita illassa tai yössä. Usein on kuitenkin niin, että kumppanit jaksavat olla yhdynnässä vain kerran illan tai yön aikana.

Yleinen kunto voi vaikuttaa siihen, kuinka monta kertaa jaksaa olla yhdynnässä.

Omaa kuntoa voi parantaa liikunnalla. Myös terveellinen ruokavalio parantaa kuntoa ja jaksamista.

Jos yhdyntöjä on useita, yhdyntöjen välillä on tärkeää levätä ja juoda. Myös liukuvoidetta kannattaa käyttää. Se suojaa limakaloja yhdynnän aikana.

Mieliala ja tunteet vaikuttavat myös siihen, jaksaako yhdynnässä olla useita kertoja.

Seksissä ja yhdynnässä on tärkeä kuunnella omia ja kumppanin tunteita. Mitään sellaista ei pidä tehdä, mikä ei tunnu molemmista hyvältä. Itseltään ei kannata vaatia useita yhdyntöjä. Eikä kumppania saa painosta yhdyntöihin.

Tärkeintä ei ole yhdyntöjen määrä, vaan se, että molemmista tuntuu seksin aikana hyvältä ja turvalliselta.