Ottaako hän minua tosissaan?

Minulla on tyttöystävä, mutta emme selvästikään tunne samoin. Minun mielestäni tämä on jo seurustelua. Hänestä taas ei. Olemme jutelleet paljon asiasta.

Mitä meidän oikein pitäisi tehdä?

Vastaus:

Hei

Hyvä, että olette jutelleet asiasta.

Oletko kertonut tyttöystävällesi, miltä sinusta tuntuu? Oletko kertonut, mitä toivot suhteeltanne?

Oletko kysynyt tyttöystävältäsi, miltä hänestä tuntuu? Entä mitä hän toivoo suhteeltanne?

Toivotteko samoja asioita?

Ehkä tyttöystäväsi tarvitsee aikaa. Seurustelua ei kannata hoputtaa.

Valitettavasti en osaa neuvoa tarkemmin, kun en tunne tilannettanne.