Painajaisunet ja kiihottuminen

Hei.

Kysymykseni on hieman kummallinen. Näen välillä painajaisunia ja kun herään, pimppi on välillä kostea.

Mistäköhän se johtuu?

Tiedän sen, että en ole pissanut housuun, koska silloin pikkuhousut olisivat läpimärät.

Vastaus:

Hei

Ei kysymyksesi ole yhtään kummallinen.

Pimpin kostuminen nukkuessa voi tosiaan liittyä kiihottumiseen. Voit kiihottua myös sellaisena yönä, kun näet painajaisia.

Pimpin kostuminen ei kuitenkaan aina liity kiihottumiseen. Pimppi voi kostua myös muista syistä.

Pimpissä on limakalvoja. Ne erittävät kosteaa limaa myös puhdistumisen takia. Eli pimppi puhdistuu erittämällä kosteaa limaa.

Myös kuukautuskierron keskivaiheilla pimppi erittää tavallista enemmän limaa.