Yhdyntä isolla peniksellä

Voiko yhdynnästä tulla vaikea, kun minulla on 17 cm pitkä penis, ja tyttöystävä on neitsyt?

Tyttöystävä pitää penistäni niin isona, että pelkää, ettei se mahdu hänen sisälle.

Olisi tärkeää, että eka kerta menisi hyvin. Mitä pitäisi ottaa huomioon?

Vastaus

Hei

Ensimmäisessä kerrassa on tärkeää rentoutuminen ja esileikki. Ennen yhdyntää kannattaa olla lähekkäin ja kosketella kehoa, jotta keho rentoutuu.

Yhdynnässä voi käyttää liukuvoidetta. Liukuvoiteella voi hyväillä penistä ja vulvan aluetta ennen yhdyntää.

Penis kannattaa viedä emättimeen rauhallisesti. Yhdessä voi tunnustella, miltä yhdyntä tuntuu.

Jos yhdyntä sattuu, se kannattaa lopettaa. Yhdyntää voi kokeilla myöhemmin uudestaan.

Moni jännittää ensimmäistä kertaa, eikä yhdyntä välttämättä onnistu. Se on tavallista, eikä haittaa mitään. Myöhemmin voi kokeilla uudestaan.

Seksiä voi harrastaa myös muuten kuin yhdynnässä. Kehoa voi kosketella eri puolilta esimerkiksi sormilla ja suulla.

Seksiin kannattaa tutustua yhdessä kaikessa rauhassa. Kumppanille kannattaa kertoa omista tunteista ja toiveista.