Peniksen mitat

Hei. Jos penis on liian iso, se voi myös satuttaa tyttöä. Ja eihän se mahdu sinne pimppiin. Pitääkö tämä paikkansa?

Vastaus:

Jos miehen penis satuttaa naisen pimppiä, niin syynä on usein se, että nainen ei ole valmis yhdyntään. Se tarkoittaa sitä, että naisen pimppi ei ole kostea. Kun nainen kiihottuu, niin hänen pimppinsä kostuu. On siis tärkeää, että nainen on kiihottunut, ennen kuin yhdyntä aloitetaan.

Joskus harvoin penis voi olla niin iso, että se satuttaa naista. Silloin pari voi kokeilla eri asentoja.