Pimppi ja kiihottuminen

Hei

Kun nainen kiihottuu, aukeaako pimpin reikä ja kostuuko pimppi? Mitä muuta tapahtuu? Miten pimppi ottaa vastaan siittimen?

Vastaus

Hei

Kun nainen kiihottuu, sydän alkaa lyödä tiheästi. Verenkierto lisääntyy naisen iholla, rinnoissa ja pimpissä eli emättimessä.

Naisen häpyhuulet ja häpykieli eli klitoris turpoavat. Emätin laajenee ja kostuu.

Kun naisen emätin kostuu, se muuttuu liukkaammaksi. Silloin miehen on helpompi työntää siitin emättimen sisään.