Pippeli naisen pimppiin

Olen kehitysvammainen 51-vuotiasta mies ja haluaisin laittaa pippelini naisen pimppiin.

Mistä löydän naisen, jonka pimppiin saan laittaa pippelin?

Melkein kaikki naiset suuttuvat, kun kysyn heiltä vaikka linja-autossa, kaupassa tai kadulla, että saanko laittaa pippelin heidän pimppiin. Edes asuntolassa kukaan naisasukas tai naishoitaja ei halua minun pippeliä pimppiin, kun olen kysynyt sitä heitä. Ohjaajatkin suuttuivat, kun kysyin heiltä, että saanko laittaa pippelini heidän pimppiin.

Vastaus:

Hei

Pippelin laittamista pimppiin eli seksiä ei voi ehdottaa kaikille naisille tai kaikissa paikoissa. Seksin ehdottaminen julkisilla tai yhteisillä paikoilla on sopimatonta ja huonoa käytöstä.

Julkisia tai yhteisiä paikkoja ovat esimerkiksi

  • liikennevälineet
  • kaupat
  • kadut
  • asuntolat.

Jos kysyt naiselta yllättäen pippelin laittamisesta pimppiin, nainen hämmentyy, pelästyy ja suuttuu.

Voit etsiä seksiseuraa esimerkiksi seuranhakusivuilta netistä, ravintoloista ja tapahtumista, kuten Villiklubeilta.

Kun etsit seksiseuraa, älä kysy asiaa heti. Tutustu ensin naiseen, jonka kanssa haluat seksiä.

Aloita tutustuminen juttelemalla naisen kanssa jostain yleisestä, ei henkilökohtaisesta asiasta. Voit jutella esimerkiksi vuodenajasta ja säästä.

Voit aloittaa tutustumisen sanomalla vaikka “Onpa kaunis sää”.

Sen jälkeen voit kysyä naiselta jotain. Voit kysyä vaikka “Pidätkö sinä kesästä?”

Kysy naiselta kolme yleisluontoista kysymystä. Kun nainen on vastannut niihin, voit esitellä itsesi ja kysyä naisen nimeä.

Jatka sitten juttelua vaikka kesälomasuunnitelmista tai harrastuksista.

Tämän jälkeen voit kertoa naiselle, että etsit kumppania illan tai yön viettoon. Voit kertoa, että et etsi vakavaa parisuhdetta vaan seksiseuraa.

Voit kysyä naiselta, kiinnostaako häntä seksiseura.

Jos nainen vastaa ei, kiitä häntä kauniisti keskustelusta ja jatka etsimistä.

Jos tutustut naiseen netissä tai kirjoittelemalla, toimi samalla tavalla. Kirjoittele ensin yleisistä asioista. Kysy vasta sitten seksistä.

Juuri nyt seksiseuran etsiminen on koronaviruksen takia turvatonta. Koronavirus tarttuu, kun ihmiset ovat lähellä toisiaan. Siksi sinun pitää odottaa, että koronan leviäminen on saatu Suomessa hallintaan.