Pissaaminen pikkareihin

Tykkään usein tahallisesti pissata pikkareihin, niin että minulla on pikuhousunsuojat pikkareiden alla. Minusta se on kiihottavaa. Kosketen pissasta märkää pimppiäni ja kuuluu lits läts. Se on kiihottavaa.

Ohjaajat uhkaa laittaa minulle vaipat, jos jatkan. Minusta ohjaajilla ei ole oikeutta laittaa mulle vaippoja.

Vastaus:

Ohjaajien tehtävä on huolehtia asukkaiden puhtaudesta ja hygieniasta. Pissan siivoaminen vaatii erityistä huolellisuutta.

Pissan ja pissavaatteiden siivoaminen on ohjaajille ylimääräistä työtä. Vaipat vähentäisivät tätä työtä, koska ne estävät vaatteita kastumasta pissaan.

Jos haluat jatkaa pissahommia, sinun pitää huolehtia, että ohjaajille ei tule niistä ylimääräistä työtä.

Onko sinulla oma huone ja siellä oma vessa ja suihku? Onko sinulla sellaisia pikkuhousuja, jotka joutavat jo roskiin?

Voisit yrittää tehdä pissahommasi vessassa suihkutilassa.

Jos sinulla on päällä pelkästään pikkuhousut ja pikkuhousunsuoja, pissaisia vaatteita ei tule pestäväksi.

Kastuneet pikkuhousut laitat muovipussiin ja vessan roskikseen. Sen jälkeen käyt suihkussa ja puet puhtaat vaatteet.