Rakastelu

Hei.

Mitä sillä tarkoitetaan, kun mies rakastelee naista?

Vastaus:

Hei

Rakastelu tarkoittaa monenlaisia asioita. Se voi myös tarkoittaa vähän eri asioita eri ihmisille.

Usein rakasteluun kuuluu esileikkiä ja yhdyntä.

Esileikissä mies ja nainen hyväilevät ja suutelevat toisiaan eri paikkoihin.

Usein mies ja nainen kiihottuvat esileikissä.

Kun mies kiihottuu, hänen peniksensä jäykistyy. Kun nainen kiihottuu, hänen emätin kostuu.

Esileikin jälkeen mies ja nainen voivat olla yhdynnässä. Mies voi työntää peniksensä naisen emättimeen ja liikutella sitä siellä.

Rakastellessa voi kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla oppii, mistä itse nauttii ja mistä kumppani nauttii.

Rakastellessa on tärkeä kuunnella omia tunteita ja kumppanin tunteita.

Lue lisää seksistä ja rakestelusta selkokielellä (seteke.fi)