Itsetyydytyksen aloittaminen

Hei

Mitä itsetyydytyksessä pitää ensin tehdä, että pääsee tyydytyksen aloittamaan?

Vastaus

Hei

Valitse ensin paikka, jossa saat olla omassa rauhassa. Hyvä paikka itsetyydytykseen on esimerkiksi oma huone.

Ennen itsetyydytystä kannattaa pestä kädet.

Tämän jälkeen voit kosketella itseäsi eri puolilta kehoa. Voit kosketella esimerkiksi rintoja, reisien sisäpintaa ja sukuelimiä.

Voi tyydyttää itseäsi käsilläsi tai seksivälineen avulla.  Seksivälineitä ovat esimerkiksi dildo, tekoemätin ja vibraattori. Vartalon eri kohtia voi hyväillä myös suihkulla.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa itsetyydyttää. Voit kokeilla erilaisia asioita. Kun kokeilet erilaisia asioita, huomaat, millainen kosketus tuntuu sinusta hyvältä.

Kädet, sukuelimet ja seksiväline kannattaa pestä itsetyydytyksen jälkeen.

Lue lisää itsetyydytyksestä ja seksivälineistä: Seksuaalisuuden sanat