Itsetyydytyksen aloittaminen

Mitä pitää tehdä aluksi, että voi aloittaa tyydyttämään itseään?

Vastaus

Valitse ensin itsetyydytykseen sopiva yksityinen paikka, kuten oma huone tai vessa.

Pese kädet ja riisu vaatteita sen verran kuin haluat. Voit olla kokonaan alasti tai pitää osan vaatteista päällä.

Voit kosketella itseäsi ympäri kehoa niin kuin itse haluat.

Voit katsoa kiihottavia videoita tai kuvia, jos haluat.

Jos käytät seksivälinettä, huolehdi että se on puhdas. Käytä seksivälineen kanssa liukuvoidetta.

Voit kosketella itseäsi niin kuin itse haluat. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa tyydyttää itseään.

Voit myös jatkaa niin kauan kuin sinusta hyvältä tuntuu.