Miltä orgasmi tuntuu?

Miltä orgasmi tuntuu? Ja miksi alkaa tuntumaan, että tulisi pissahätä? Entä miksi alan kiemurrella sängyssä?

Vastaus

Hei

Seksuaalisen kiihottumisen tai seksin aikana voi saada orgasmin. Orgasmit ovat erilaisia ja tuntuvat erilaisilta.

Yleensä orgasmi tuntuu hyvältä.

Orgasmin aikana sydämen syke ja hengitys kiihtyvät. Lihakset jännittyvät ja rentoutuvat vuorotellen. Kehossa voi tuntua kihelmöintiä, tärinää ja joskus puutumista.

Orgasmin jälkeen olo voi olla rentoutunut. Olo voi olla myös tunteellinen.