Onko normaalia panna saunassa?

Hei

Onko tää normaalia, kun panen tyttöystävää saunassa? Onko saunassa kiellettyä?

Vastaus

Hei

Ei ole kiellettyä panna eli olla yhdynnässä saunassa. Se on ihan tavallista.

Joillekin sauna on liian kuuma paikka panemiseen. Seksissä saattaa tulla huono olo, jos on liian kuuma.

Toiset taas tykkää siitä, että on todella lämmin. Silloin keho voi esimerkiksi tuntua rennommalta.

Jos panee saunassa, on tärkeää juoda sen jälkeen tarpeeksi. Saunassa hikoilee enemmän kuin normaalisti.

Jos panemisen aikana saunassa tulee liian kuuma tai huono olo, paneminen kannattaa keskeyttää heti.