Paneminen saunassa

Onko sauna oikein hyvä paikka ruveta panemaan? Siellä on kuitenkin vähintään 70 astetta lämmintä.

Vastaus

Hei

Jotkut tykkää harrastaa seksiä saunassa, toiset taas ei.

Joillekin sauna on liian kuuma paikka panemiseen. Seksissä saattaa tulla huono olo, jos on liian kuuma.

Toiset taas tykkää siitä, että on todella lämmin. Silloin keho voi esimerkiksi tuntua rennommalta.

Jos harrastaa seksiä saunassa, on tärkeää juoda sen jälkeen tarpeeksi. Saunassa hikoilee enemmän kuin normaalisti.

Jos seksin aikana saunassa tulee liian kuuma tai huono olo, seksi kannattaa keskeyttää heti.