Penispumpun käyttäminen

Hei

Mikä on penispumppu, miten sitä käytetään?

Haluaisin kokeilla sitä.

Vastaus

Hei

Penispumpulla lisätään peniksen jäykistymistä.

Penispumppua voi käyttää penisrenkaan kanssa. Penisrengas kannattaa laittaa peniksen juureen ennen penispumpun käyttöä.

Penispumpussa on putki, johon penis laitetaan. Putkeen pumpataan painetta, joka pumppaa verta penikseen. Tämä saa peniksen jäykistymään.

Penispumppuja on erilaisia.

Joitain pumppuja pumpataan käsin.

Joissain pumpuissa on moottori. Silloin laite toimii, kun painetaan nappia.

Joissain pumpuissa on myös vibraattori eli se värisee.

Nauta seksistä oppaassa on lisää tietoa seksivälineistä (pdf)