Peppuseksi

Mitä siinä peppuseksissä tehdään?

Vastaus

Hei

Peppuseksissä peräaukkoon työnnetään sormi, penis tai seksiväline. Peppuseksiä on myös peräaukon hyväily ja nuoleminen.

Peppuseksistä voi nauttia yksin tai yhdessä kumppanin kanssa.

Peppuseksi onnistuu parhaiten, kun on rentoutunut. Ennen peppuseksiä kannattaa ulostaa.

Peppuseksissä pitää käyttää liukuvoidetta. Myös peseytyminen on tärkeää peppuseksin jälkeen.