Pippelin puristaminen

Voitko kuvailla, millä tavalla yhdynnässä pimppi puristuu vasten pippeliä? Puristaako se sitä joka puolelta? Tuntuuko puristus heti kun pippeliä työnnetään pimppiin? Miltä se puristus pippelissä tuntuu? Puristusko saa aikaan siemensyöksyn?

Vastaus

Hei

Yhdynnässä mies työntää pippelin naisen pimppiin ja liikuttaa pippeliä pimpissä edestakaisin. Tämä liike ja puristus saavat aikaan siemensyöksyn.

Jokainen yhdyntä on omanlaisensa. Jokainen ihminen myös kokee ja tuntee yhdynnän omalla tavallaan. Siksi en valitettavasti voi kuvailla, miltä puristus tuntuu.