Pissihätä vaivaa

Minulle tulee aina pissihätä yhdynnän aikana. Mikähän siinä on?

En voi nauttia, kun tuntuu, että pissin pojan sukuelimille. Enkä voi kertoa sitä hänelle, kun pelkään, että hän nauraa minulle. Yhdyntä on kivaa, ennen kuin alkaa pissittää.

Vastaus:

Hei

Käy pissalla ennen yhdyntää, silloin virtsarakko on tyhjä yhdynnän aikana.

Voitte kokeilla myös erilaisia asentoja. Pissahädän tunne voi tulla siitä, että penis painaa virtsarakkoa yhdynnän aikana.

Jos poikaystäväsi yhtyy sinuun esimerkiksi takaapäin, penis ei paina virtsarakkoa.

Pissahädän tunne yhdynnässä on tavallista, eikä sitä tarvitse hävetä. Voit hyvin kertoa asiasta poikaystävälle.

Kun nainen kiihottuu, häneltä voi purkautua sukuelimistä nestettä, joka ei ole pissaa. Tämäkin on tavallista, eikä sitä tarvitse hävetä.

Voitte laittaa yhdynnän ajaksi sängylle vaikka pyyhkeen suojaamaan lakanoita ja sänkyä.