Poikuus anaaliseksissä

Onko tässä hävettävää: Menetin poikuuteni naisen kanssa anaaliseksissä?

Voiko pyllynreikää ensin nuolla ennen kuin työntää penikseen sisään?

Vastaus

Hei

Poikuuden menettämisessä anaaliseksissä ei ole hävettävää.

Kyllä peräaukkoa voi nuolla ennen yhdyntää.

Suosittelen käyttämään nuolemisen aikana suuseksisuojaa. Se  on liina, joka laitetaan peräaukon päälle ennen suuseksiä.

Suuseksisuoja suojaa seksitaudeilta ja bakteereilta.

Suuseksisuojia voi ostaa apteekista tai seksuaaliterveyskaupoista.