Ratsastusasento

Kummin päin ratsastusasennossa kuuluu olla? Onko naisella kasvot vai pylly mieheen päin?

Vastaus

Yhdynnässä voi olla niin kuin molemmista hyvältä tuntuu. Kumppanit voivat kokeilla erilaisia asentoja. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa olla yhdynnässä tai eri asennoissa.

Yleensä niin sanotussa ratsastusasennossa naisen kasvot ovat mieheen päin. Nainen voi ratsastaa miehellä eli istua miehen päällä. Tai mies voi ratsastaa naisella.