Seksityöntekijä

Haluaisin käydä nussimassa seksityöntekijän kanssa.

Onko hänelle hyvä kertoa, että olen kokematon ja on poikuus tallessa? Ja voinko pyytää häntä laittamaan kondomin peniksen päälle ja ohjaamaan sen sisään?

Onko nussiminen yksinkertainen asia?

Vastaus

Voit hyvin kertoa seksityöntekijälle oman taustasi ja pyytää häntä auttamaan esimerkiksi kondomin laittamisessa.

Seksityöntekijä voi usein myös auttaa ja neuvoa seksissä.

Kerro seksityöntekijälle rohkeasti, mitä haluaisit ja missä tarvitset apua.

Muista myös kunnioitus seksityöntekijää kohtaan. Ole hänelle kohtelias ja kuuntele häntä.

Seksityöntekijä kyllä auttaa sinua seksissä ja sen opettelussa.