Sperman nieleminen vaikeaa

Eikö sperma ole suunnilleen samanlaista kuin räkä? Eikö se ole hyvin vaikea niellä?

Vastaus

Hei

Sperman eli siemennesteen koostumus vaihtelee paljon. Sperma voi olla vesimäisen juoksevaa tai paksumpaa nestettä.

Myös sperman maku ja tuoksu vaihtelevat. Yleensä ne ovat mietoja.

Spermaa tulee siemensyöksyssä tavallisesti noin teelusikallisen verran.

Ihmiset kokevat sperman nielemisen eri tavoin. Jonkun mielestä se voi olla helppoa, jonkun mielestä vaikeaa.

Kenenkään ei tarvitse niellä spermaa, jos ei halua.

Jokainen päättää seksiin liittyvistä asioista itse. Ketään ei saa painostaa tekemään seksissä mitään.