Tyttöystävän anaaliin sattuu

Hei

Mua huolestuttaa tyttöystävän anaali. Kun aloin työntää anaaliin, niin sitä sattui ja lopetin heti 4 työnnön jälkeen. Tämän jälkeen tehtiin pimppiin vasten.

Onko tämä oikein, et pimppiin laittaa, jos siihen ei satu?

Vastaus

Hei

Peniksen työntäminen anaaliin vaatii harjoittelua ja aikaa.

Jos haluatte työntää peniksen sisään anaaliin, kannattaa peräaukon ympäriltä ensin hieroa. Sen jälkeen peräaukkoon kannattaa työntää vähän sormea. Tässä pitää käyttää runsaasti liukuvoidetta, koska anaali ei kostu kuten emätin. Sormen työntäminen ja hierominen rentouttaa peräaukkoa.

Kun peräaukko on rentoutunut, voi penistä kokeilla työntää varovasti peräaukkoon. Tässäkin pitää käyttää runsaasti liukuvoidetta.

Peniksen työntäminen peräaukkoon onnistuu parhaiten, jos tyttöystävälläsi on polvet koukussa. Hän voi olla esimerkiksi kontallaan tai maata kyljellään.

Jos peniksen työntäminen peräaukkoon kuitenkin sattuu tyttöystävääsi, se pitää lopettaa heti. Seksi ei saa sattua.

Pimppiin työntäminen on oikein, jos haluatte sitä molemmat.

Muista kuitenkin, että jos olet työntänyt peniksen ensin peräaukkoon, penis pitää pestä ja kondomi vaihtaa ennen työntymistä pimppiin. Muuten peräaukosta voi siirtyä bakteereja pimppiin.