Vibraattorilla kiihottaminen

Mitä muita paikkoja vibraattorilla voi kiihottaa yksin, kun emätintä, klitorista, rintoja tai peräaukkoa?

Millainen liukuvoide sopii vibraattorin kanssa käytettäväksi ja miten paristot vaihdetaan patterikoteloon?

Vastaus

Vibraattorilla voi kiihottaa koko kehoa ihan niin kuin itse tykkää.

Voit kiihottaa vibraattorilla esimerkiksi kaulan alueelta, sisäreisistä, kainaloista, niskasta – ihan mistä vain.

Muistathan, että peräaukkoon ei saa työntää mitään sellaista, mikä voi luiskahtaa sinne kokonaan sisään. Myös sauvoissa pitää olla stoppari eli muotoilu, joka estää sauvan luiskahtamisen peräsuolen sisään.

Sopiva liukuvoide riippuu välineen materiaalista. Vesipohjainen liukuvoide sopii kaikkien kanssa. Sillä on hyvä aloittaa.

Vesipohjaista liukuvoidetta voi ostaa isoista tavarataloista.

Jokainen vibraattori toimii omalla tavallaan, joten on vaikea neuvoa tarkasti, miten paristot vaihdetaan.

Yleensä pattereiden paikka on merkitty kuvalla. Kuvassa näkyy, miten päin patterit laitetaan laitteeseen. Voit kysyä apua esimerkiksi paikasta, josta ostat vibraattorin.