Yllätys suuseksissä

Sain ensimmäisen kerran suuseksiä ja koin yllätyksen. Ei tuntunut yhtään hyvältä, kun tyttöystävä imi penistä.

Olenko jotenkin erikoinen?

Luulin sen tuntuvan hyvälle. Onneksi nuoleminen tuntui todella hyvältä.

Vastaus

Hei

Et ole erikoinen.

Ihmiset kokevat asiat eri tavoin ja nauttivat erilaista asioista.

Seksistä kannattaa jutella tyttöystävän kanssa. Voitte kertoa toisillenne, millainen kosketus tuntuu teistä hyvältä ja millaisista asioista nautitte.

Voit kertoa tyttöystävällesi esimerkiksi sen, että nuoleminen tuntui sinusta hyvältä. Voit myös kysyä, millaisesta kosketuksesta tyttöystäväsi tykkää.

Voitte kokeilla seksissä erilaisia asioita. Kokeilemalla löydätte ne asiat, joista nautitte.