Seksihalut hävisivät

Masturboin yleensä noin kerran kahdessa viikossa. Mutta nyt on mennyt 4 kuukautta kokonaan ilman sitä, eikä tee vieläkään yhtään mieli. Olen kohta 30-vuotias nainen.

Onko minulla jokin ongelma?

Vastaus

Hei

Seksihaluihin vaikuttavat monenlaiset asiat.

Esimerkiksi masennus, ahdistus ja stressi voivat vähentää seksihaluja.

Myös jotkut lääkkeet voivat vähentää haluja. Samoin ehkäisymenetelmät, joissa on hormoneja.

Voisit jutella asiasta terveydenhoitajan tai lääkärin kanssa.

Tsemppiä!