Seksilelujen ostaminen

Mitä tehdä, kun en uskalla tilata, enkä ostaa seksi-/tyydytysleluja kaupasta?

Pelkään että äiti tai isä huomaa.

Ja onko ehdotuksia mitä kotitekoisia tyydytysleluja kannattaisi käyttää?

Vastaus

Hei

En tiedä, minkä ikäinen olet. Jos olet täysi-ikäinen, sinulla on oikeus käyttää seksileluja. Seksilelut ja itsetyydytys ovat sinun omia asioitasi. Ne eivät kuulu muille.

Kotitekoisia seksileluja ei kannata käyttää. Ne eivät ole turvallisia.

Kaupan seksilelut ovat turvallisia:

  • Ne on valmistettu turvallisista aineista.
  • Niistä ei irtoa osia.
  • Ne eivät luiskahda esimerkiksi emättimeen tai peräaukkoon.

Jos et pysty ostamaan seksileluja kaupasta, voit tyydyttää itseäsi esimerkiksi sormilla tai käsisuihkulla. Käsisuihkua ei kuitenkaan saa työntää emättimeen tai peräaukkoon sisälle.

Suosittelen lämpimästi seksilelujen ostamista seksuaaliterveyskaupasta. Voit pyytää mukaasi jonkun luotettavan läheisen tai ystävän.