Seksin aloittaminen

Milloin kannattaa aloittaa seksi?

Lähellä oli, mutta en uskalla.

Vastaus

Hei

Seksi kannattaa aloittaa, kun on itse siihen valmis.

Jos seksi pelottaa sinua, et luultavasti ole siihen vielä valmis.

Seksiin ei kannata kiirehtiä.

Voit rauhassa miettiä

  • haluatko seksiä
  • millaisessa suhteessa tai kenen kanssa haluaisit seksiä.

Asiasta kannattaa jutella myös kumppanin kanssa.

Seksiin ei saa koskaan painostaa.

Seksiä kannattaa harrastaa silloin, kun molemmat ovat valmiita seksiin ja molemmat haluavat seksiä.

Voit lukea lisää seksistä selkokielellä Seteken sivuilta (seteke.fi)