Sisäkkäin

Anteeksi, jos kysymykseni on typerä, mutta mitä se tarkoittaa, jos mies ja nainen ovat sisäkkäin?

Miten kuuluu olla sisäkkäin, ja miksi niin ollaan?

Vastaus

Hei

Ei ole typerää kysymystä. Kaikki kysymykset ovat hyviä ja tärkeitä.

Kun mies ja nainen ovat sisäkkäin, he ovat yhdynnässä.

Yhdyntä on yksi tapa harrastaa seksiä. Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla sisäkkäin eli yhdynnässä. Yhdynnässä voi siis olla monin eri tavoin.

Ihmiset ovat yhdynnässä yleensä siksi, että he nauttivat siitä. Ihmiset myös lisääntyvät eli saavat lapsia olemalla yhdynnässä.

Voit lukea lisää seksistä ja yhdynnästä Seteken sivuilta (seteke.fi)